Styret, Valberedningen

2 veckor, 2 dagar

Bli sektionsaktiv 19/20!

I-sektionen rekryterar! Ta chansen att engagera dig inom något av sektionens många utskott eller föreningar, ansökan stänger 23.59 den 12/5!

Sektionsrekrytering

Nedan finns samtliga poster som rekryteras nu på våren beskrivna, ansökan sker via https://forms.gle/myLChsFGLt8fMGGR6

Har ni frågor kring rekryteringen, tveka inte att kontakta rekrytering@isektionen.se!

UTBILDNINGSUTSKOTTET

Koordinator, år 2 (1 person) Koordinatorn är arbetsledare för utvärderarna i sin årskurs och samordnar de kurser som ska utvärderas inom årskursen. Som koordinator säkerställer du att utvärderingsarbetet flyter på och att de obligatoriska kurserna för ditt år blir utvärderade. På samma sätt som utvärderarna deltar du själv i utvärderingsprocessen.

Utvärderare, år 2 (1-3 personer) (OBS Gäller personer som går i ettan detta år och tvåan i höst) Ansvarar tillsammans med de andra utvärderarna för att samla in åsikter från studenterna i år 2 så att alla obligatoriska kurser blir utvärderade. Utvärderaren sammanställer dessa till årskursrådet och framför dem till examinatorn och skriver därefter en kursutvärdering. Du håller ögon och öron öppna under kursens gång och skapar dig en god uppfattning gällande studenternas åsikter om kursen. Som utvärderare kommer du även ha ett annat ansvarsområde inom utskottet. Det kan exempelvis vara pluggstugeansvarig,marknadsföringsansvarig eller företagskontakt.

Språkansvarig (1 person) Ser till att hitta en person från varje språk som kan utvärdera språket för terminen(vi samarbetar här med Yi, d.v.s. vi hjälps åt med dessa utvärderingar). Detta innebär att du har en samordnande roll, där du själv tar ansvar för ditt språk, och samtidigt stöttar de andra språkutvärderarna som du rekryterat. Vidare har du även möjlighet att delta i andra projekt så som att vara företagskontakt eller pluggstugeansvarig.

Teknisk inriktningsansvarig, år 3 (1-3 personer) Teknisk inriktningsansvarig ansvarar för att kurserna i år 3 blir utvärderade och det söks en ansvarig för varje teknisk inriktning. Som inriktningsansvarig samlar du in åsikter från medstudenter om inriktningsspecifika kurser och sammanställer dessa. Som inriktningsansvarig kommer du även ha ett annat ansvarsområde inom utskottet. Det kan exempelvis vara pluggstugeansvarig,marknadsföringsansvarig eller företagskontakt.

Skulle du vilja veta mer om någon roll får du gärna maila utbo@isektionen.se så kan jag berätta mer utförligt om vad den innefattar.

ALUMNIUTSKOTTET

Marknadsföring och ekonomiansvarig (1 person) Denna roll arbetar mycket tillsammans med ordförande som samarbetspartner och bollplank. Personen kommer arbeta tillsammans med samtliga grupper och hjälpa till med marknadsföring samt ha huvudansvar för all ekonomi. I denna roll ingår även projektet Veckans alumn som innebär att intervjua alumner för att sedan publicera dessa på Alumniutskottets hemsida. För den här posten söks en noggrann, ansvarstagande och driven person.

Gruppansvarig Event (1 person) Som gruppansvarig för event ingår att koordinera arbetet samt planera och genomföra Alumniutskottets event tillsammans med andra i utskotttet. Eventen är bland annat i-pubar och frukostseminarium för alumner och inspirationsevent för studenter. Om du tycker om att ha ansvar och koordinera projekt kommer denna roll passa dig! Vi söker dig som är kreativ, strukturerad och som har lätt för att ta kontakt med nya människor.

Chefredaktör Alumnitidningen (1 person) Är du intresserad av skapande och gillar att skriva? Alumnitidningen är en tidning som skickas ut en gång om året till alla I-alumner med syftet att inspirera dem och uppdatera dem om vad som händer på utbildningen idag. Att vara chefredaktör innebär att du koordinerar arbetet i tidningsgruppen med arbetsuppgifter som att intervjua spännande personer, skriva artiklar och tidningen som helhet.

Gruppansvarig Mentorskapsprogrammet och skugga en alumn (1 person) Gruppansvarig för Mentorskapsprogrammet och Skugga en alumn har som främsta uppgift att koordinera projekten samt planera och genomföra eventen tillsammans med andra i utskottet. Mentorskapsprogrammet matchar ihop alumner och studenter i åk 4 och 5 för ett mentorskap, medan Skugga en alumn innebär att studenter får följa med en alumn under en dag på jobbet för att uppleva en arbetsdag som I-are. Är du nytänkande och vill du vara med och utveckla dessa program är detta rollen för dig!

ARBETSMILJÖOMBUD(AMO)

AMO (3 personer) Som AMO ansvarar du för arbetsmiljön på sektionen. Det kan innebära fysisk arbetsmiljö såsom belysning eller ventilation på campus studieplatser eller den psykiska hälsan på sektionen. Du för studenternas talan gentemot LinTek och sitter med på institutionsmöten med MAI eller IEI. Under året kommer även du och dina AMO-kollegor att driva ett projekt för att informera eller förbättra arbetsmiljön för sektionens studenter. Det finns stor utvecklingspotential och Universitet satsar mycket på rollen, så om du vill vara med och förbättra I-sektionens välmående och kunna påverka är detta en post för dig!

CASEGRUPPEN

Vice Ordförande (1 person) Som vice ordförande har du två primära ansvarsområden, att agera bollplank för ordföranden och vara med i beslutsfattandet och att vara projektledare för I-Case Challenge. Du kommer även få vara med att planera och strukturera upp verksamhetsåret tillsammans med ordförande samt kassör. Arbetet kommer att utveckla din förmåga att leda, ta ansvar men även att kunna genomföra ett stort projekt, från början till slut.

Kassör (1 person) Som kassör har du ansvar för Casegruppens ekonomi och får vara med i det strategiska arbetet från början. Genom din position har du också möjlighet att arbeta nära ordförande. Du kommer även få vara projektledare för evenemang under årets gång och där få utrymme att utveckla ditt ledarskap. Det krävs inga tidigare erfarenheter!

ESTIEM

Projektledare T.I.M.E.S. (1 person) I rollen som projektledare för T.I.M.E.S kommer du ha ansvaret för att tillsammans med resten av ESTIEM anordna Linköpings lokala uttagning till tävlingen. T.I.M.E.S. arrangeras årligen och är europas största Case-tävling för I-are. Om du gillar att organisera ett evenemang eller helt enkelt vill testa på något nytt är detta en perfekt post för dig. Utöver detta kommer du även hjälpa till med ESTIEM:s resterande evenemang som arrangeras under året.

Kassör (1st) I rollen som kassör kommer du vara ansvarig för föreningens ekonomi, du kommer även agera som vice projektledare för T.I.M.E.S. Att ha arbetat med liknande uppgifter tidigare är meriterande men absolut inget krav! Utöver detta kommer du även hjälpa till med ESTIEM:s evenemang som arrangeras under året.

Eventkoordinator (2 personer) Pubrunda på Chalmers eller resa med okänd destination, möjligheterna är oändliga! Som eventkoordinator är det du som planerar och ansvarar för ett eller flera av ESTIEM:s evenemang under året. Denna post innebär väldigt varierande uppgifter och kräver mycket kreativitet.

PR-Design (1 person) Vet du precis hur man får människor att komma på de event som anordnas? Då är denna post som gjord för dig! Som PR-Design kommer du ha ansvar för föreningens sociala medier samt marknadsföringen för samtliga evenemang. Kunskap i bildbehandlingsprogram är meriterande men absolut inget krav. Utöver detta kommer du även hjälpa till med ESTIEM:s evenemang som arrangeras under året.

Local Responsible (1 person) Local Responsibales uppgift är att sköta kontakten med resterande delar av ESTIEM. Din uppgift är att vara Linköpings ansikte utåt i ESTIEM-nätverket. Du kommer få chansen att prata och lära känna människor från hela Europa. Utöver detta kommer du även hjälpa till med ESTIEM:s evenemang som arrangeras under året

FULLTIDSFESTEN

Kommittémedlem (3 personer) Vill du vara med och bidra till att femmorna får en grym avslutningsfest? Vi söker dig som gillar att anordna stora evenemang, som är ansvarsfull och gillar att arbeta i grupp. Kommittémedlemmarnas huvudsakliga uppgifter är att planera, koordinera och genomföra Fulltidsfesten 2018. Upplägget på festen bestäms av kommittén och större delen av arbetet kommer att utföras under hösten då festen genomförs i slutet på höstterminen. Är du en person som är kreativ, social och full av ideer ska du inte tveka till att söka till posten som kommittémedlem då du får vara med att planera ett succeevenemang!

IFORM

Ekonomiansvarig (1 person) Som ekonomiansvarig för IFORM kommer arbetet beröra såväl budgetering som kvittoredovisning. Är du en ordningsam person som tycker om ekonomi är du rätt person för denna post. Inga förkunskaper krävs!!!

Marknadsföringsansvarig (1 person) Vi i IFORM behöver någon som kan uppdatera sektionens medlemmar med info angående våra events. Därför söker vi dig som är kreativ och kommer på fyndiga saker att skriva för att locka deltagare till våra events. I denna post ingår även administrativt arbete under eventsen.

Eventansvarig (1 person) Som Eventansvarig för IFORM kommer du huvudsakligen att planera IFORMs evenemang. Dessa evenemang kan bland annat vara innebandy, dodgeball och basket. Här söker vi dig som kommer med mycket idéer, trivs i sociala sammanhäng och är strukturerad.

Fysansvarig (1 person) Som Fysansvarig för IFORM kommer ditt huvudansvar ligga på att planera våra veckoliga fyspass såväl som att genomföra dessa. Vi söker dig som är engagerad, trivs med träning och kommer på mycket idéer så att träningspassen blir så roliga och nytänkande som möjligt. Utöver ditt huvudansvar kommer du även delta på IFORMs andra evenemang.

INDEKREW

Dansare (7-8 personer) I-sektionens dansgrupp söker nu några nya medlemmar att showa loss med på Linkans olika scener. Så är du sugen på att dansa varje vecka, bidra till sektionen med fantastiskt rolig underhållning och träna med ett härligt gäng, sök! Tidigare erfarenheter inom dans är meriterande, men absolut inget måste, så länge viljan är där!

INTEGRERA

PR-ansvarig (1 person) I rollen som PR-ansvarig har du det yttersta ansvaret för allt marknadsföringsmaterial. Det innebär att ansvara för kommunikationen genom sociala medier samt bistå med omslagsbilder, beställa affischer, flyers, märken och dylikt. Du ska även fotografera under evenemang samt sitta med och planera lunchtävlingar och andra fysiska PR-grejer. Som person behöver du ha god planeringsförmåga då ditt arbete sker löpande under hela året för att marknadsföra Integreras alla event. Vi söker dig som är kreativ och nytänkande till posten. Det är även en fördel om du kan hantera program som photoshop eller illustrator men viktigare är att du är intresserad av att lära dig dessa.

Eventansvarig (1-5 personer) Rollen som eventansvarig innebär att planera och genomföra Integreras olika event. Du blir projektledare för det specifika evangemanget, vilket kan vara allt från Åreresan, Valborgsresan, Julbordet, Kompissittningen, iPal o.s.v. Du kommer att bli tilldelad en projektgrupp till ditt evenemang där mestadels av planeringen sköts. Du kommer även sitta med två projektgrupper för andra evenemang. Du har de övergripande ansvaret för ditt evenemang och delegerar därefter ut ansvar till övriga medlemmar som hjälper till vid genomförandet av eventet. Rollen kräver god planeringsförmåga då varje evenemang innehåller många moment och deadlines. Vi söker dig som är strukturerad, nytänkande och gillar att arbeta i grupp.

Ekonomiansvarig (1 person) Rollen som ekonomiansvarig innebär att du har huvudansvaret för utskottets ekonomi. Vilket bland annat innebär att sätta budgetar, kvittoredovisa se till att budgetarna följs samt sammanställa uppföljningar på dessa. Som ekonomiansvarig är du därför på ett eller annat sätt delaktig i alla våra evenemang. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad.

INTENDENTUTSKOTTET

Vice ordförande & ekonomiansvarig (1 person) Posten som vice ordförande innebär framförallt att du stödjer ordförandes arbete med att koordinera utskottet. Det innebär vidare att du är ansvarig för ekonomin och får möjligheten att fördjupa dina kunskaper inom ekonomi.

Fotogruppen (5 personer) Har du ett intresse för fotografering och brinner för att göra människor lite snyggare än vad de egentligen är? Sök då posten som fotograf. Posten innebär kort och gott att du kommer fotografera på sittningar, fester och andra studiefrämjande aktiviteter samt sköta redigering av tagna bilder. Fotograf ansvarar också för att lägga upp de mest smickrande bilderna på sektionens fotogrupp på Facebook, I-Foto. Perks i tjänsten brukar generellt sett vara förköp och lite annat smått och gott efter att man har jobbar på ett evenemang. Egen kamera är inget krav då sektionen har sin egen men det är alltid ett plus om vi har flera.

Gruppen i sig kommer delas upp i en projektledare, en designansvarig och resten fotografer.

Info webb (1 person) Tycker du om att ha många bollar i luften samtidigt som du navigerar world wide web med både finess och precision? Sök då givetvis positionen som info webb. Arbetet innebär att jobba med BT-tv, nyhetsbrev och andra informella uppdrag åt sektionen

Bilansvarig (1 person) Har du körkort och tycker om att köra bil? Är svaret “100%”? Då är posten som bilansvarig perfekt för dig. I-sektionen är lyckliga nog att ha en egen bil vid namn Hjulius och den behöver idag någon som ger den lite extra kärlek. Preliminära arbetsuppgifter inkluderar att köra bil, parkera bil, betala parkering, lämna över nycklar samt se till att den är servad och körklar.

Arkitekt o lokalansvarig (1 person) Som arkitekt och lokalansvarig ansvarar du för hur I-sektionens kära sektionsrum Boträdet ser ut och är också ytterst ansvarig för att genomföra bokningar för hela sektionen. Att vara arkitekt handlar om att möblera, pynta och ordna rummet efter funktion och behag där du kommer ha väldigt fria tyglar på vad som fungerar bäst. Som lokalansvarig får du också hjälpa andra föreningar och utskott med bokningar av mötesrum och lokaler som de kan behöva använda under det kommande året

I-butikansvarig (1 person) Kanske har du sett i-sektionens fantastiska merch och känner att du kan göra det ännu bättre? Var med och utveckla utbudet samtidigt som du ser till att sprida ordet om industriell ekonomi!

INTERNATIONELLA UTSKOTTET

Vice ordförande (1 person) Som vice ordförande arbetar du mycket tillsammans med ordförande som samarbetspartner och bollplank. Du kommer arbeta tillsammans med, och stötta alla event i budgetfrågor. För den här posten söks en noggrann, ansvarstagande och driven person.

IPIKURÈ

Vice chefredaktör (1 person) Den här rollen passar dig som vill vara skribent eller designer men samtidigt känner att du vill ha en extra utmaning med mer ansvar. Som vice chefredaktör kommer du att dels att ansvara för redaktionens ekonomi, men även ta över skutan när Chefis inte är tillgänglig.

Skribent (1-2 personer) I och med nytt år krävs en ny, sylvass redaktion och en sådan är enligt tradition uppbyggd av ett gäng sylvassa skribenter. Har du en åsikt som behöver luftas, ett gäng torra ordvitsar eller ett onödigt stort ordförråd är du som gjord för uppgiften. Har du å andra sidan ett rätt begränsat ordförråd men ett gäng bra ideér ska du inte heller tveka. Redaktionen vill ha en sån som du.

Design (1-2 personer) Oavsett kvalitet på artiklar blir det inget riktigt nummer utan en riktigt bra designansvarig. Har du ett intresse för design, formgivning, trivs bra bakom kameran och har ett öga för detaljer är det dig vi vill ha till redaktionen 18/19. Kunskap i InDesign och/eller Photoshop är meriterande.

IQ

Eventansvarig/Kassör (1 person) Vill du vara en del av IQ och få vara med och planera och genomföra evenemang under kommande år? Vi söker en eventansvariga vars huvudsakliga ansvar är att ansvara för egna event samt agera kassör för IQ. Utöver detta kommer du vara med och hjälpa till med resterande evenemang under året. Som eventansvarig/kassör ska du tycka att det är roligt att att planera evenemang och vara någorlunda strukturerad.

Eventansvarig (3 personer) Vill du vara en del av IQ och få vara med och planera och genomföra evenemang under kommande år? Vi söker tre eventansvariga som i sina roller kommer ansvara för två event under året (tillsammans med en annan medlem från IQ). Alla i föreningen är med och hjälper till vid planerandet och utförandet av evenemangen under året. Vi ser gärna att du är en utåtriktad person som vill vara en del av ett skönt gäng. Vi ser fram emot att få träffa dig!

IQUAL

Medlemmar (3 personer) Beskrivning: iQual jobbar för att lyfta upp jämlikhet på I-sektionen. Detta genom att anordna diskussionsworkshops med sektionens utskott och andra medlemmar samt genom föreläsningar och andra event. Som aktiv i iQual får du tillsammans med andra aktiva vara med och anordna dessa event samt en utmärkt chans att diskutera spännande ämnen med med massor av sektionens medlemmar och utveckla föreningen ytterligare. Inga speciella färdigheter krävs utan bara intresse och engagemang!

IRIS

Kassör (1 person) Är du en strukturerad och organiserad person med intresse för ekonomi? Tveka då inte att söka Iris som kassör! I rollen som kassör ansvarar du för Iris ekonomiarbete. Tillsammans med ordförande gör du en budget för Iris evenemang under verksamhetsåret och ser till att den hålls. Att hålla koll på alla kostnader och bokföra dem är också någonting som präglar ditt arbete som kassör. Självklart är du även med och anordnar Iris event under året.

Projektledare Women’s Finance Days (1 person) Är du en driven person som vill ta an utmaningen att anordna ett av skolans snabbast växande event? Då passar rollen som projektledare för WFD perfekt för just dig! Women’s Finance Days är ett flerdagars-event som anordnas varje år under vårterminen där intressanta företag och personer bjuds in med temat jämställdhet i fokus. Som projektledare arbetar du tillsammans med en representant från Elin respektive Börsgruppen. Ansvaret delas upp i tre projektgrupper: Event & Spons, Näringsliv samt Marknadsföring där varje projektledare ansvarar för sin grupp. Grupperna består i sin tur av tre ytterligare personer som tillsammans med dig gör WFD möjligt. Som ledare för denna grupp får du öva på saker som ledarskap, struktur och kommunikation. Utöver att ha detta som din huvuduppgift kommer du också vara en hjälpande hand under Iris event.

IVENT

Koordinator (1 person) I rollen som koordinator får du i stor utsträckning jobba med logistiken och administrationen kring allt som leder upp till ett event. Vi söker dig som är strukturerad och kan jobba mot deadlines samt tycker det skulle vara kul att jobba som projektledare för evenemang!

Designansvarig (1 person) Tycker du är roligt med grafisk design? Se hit! Som designansvarig jobbar du med att skapa allt det grafiska kring föreningens event. Här finns möjligheten att jobba flexibla tider och det ända som begränsar dina arbetsuppgifter är din fantasi! Vi söker dig som har ett intresse för bild och form, samt kan eller vill lära sig något redigeringsprogram, alltså är inga tidigare erfarenheter ett krav!

Ekonomiansvarig (1 person) Ekonomiansvarig i föreningen har ett finger med i allt och är ansvarig för att hålla koll på ekonomin för samtliga evenemang. Som ekonomiansvarig får du ta mycket eget ansvar och det är viktigt att jobba systematiskt. Här söker vi dig som är strukturerad, självgående och har bra förmåga att planera i förväg.

EKONOMIGRUPPEN

Ekonomigruppen - Vice kassör (1-2 personer) Som vice kassör stöttar du sektionens kassör med ekonomiarbetet. Detta kan till exempel innebära att hjälpa till med bokföring, utbetalningar och budgetuppföljning. Dessutom har du möjlighet att vara med att hjälpa till att utveckla sektionens ekonomiarbete och titta på nya lösningar som kan förenkla och förbättra det. Du får god inblick i sektionens verksamhet och ekonomi som vice kassör, samtidigt som du kommer lära dig mycket om hur ekonomiarbete fungerar i en ideell organisation. Det krävs inga speciella förkunskaper för att söka rollen, bara du är taggad på att lära dig!

MARKNADSFÖRINGSUTSKOTTET

Vice Ordförande (1 person) Som Vice Ordförande fyller du en central funktion i utskottet och får ta dig an varierande arbetsuppgifter genom ett nära arbete med utskottets Ordförande. Du har även en administrativ roll och ansvarar för utskottets ekonomi i form av budgetering och budgetuppföljning. Detta ger dig möjlighet att få insyn och vara delaktig i samtliga projekt och samtliga individers arbete i utskottet. För att passa som Vice Ordförande är du ansvarsfull, strukturerad och driven. Du är även intresserad av att vara delaktig i utskottets olika projekt för att marknadsföra I-sektionen.

Projektledare Gymnasiecaset (1 person) Som projektledare för Gymnasiecaset 2020 anordnar du tillsammans med ditt team Sveriges största casetävling för gymnasieelever. Dina huvuduppgifter är att leda ditt team genom arbetets gång och att ta övergripande ansvar för att planera och budgetera för genomförandet av tävlingen. Rollen ger dig en utmärkt möjlighet att utvecklas som projektledare i ett etablerat och välkänt evenemang. Som projektledare har du nytta av att vara organiserad, ansvarsfull och driven. Det krävs inga tidigare erfarenheter utan bara en vilja att göra ett så lyckat evenemang som möjligt!

Projektledare I-resan (1 person) Som projektledare för I-resan anordnar du och ditt team ett spännande besöksevenemang för potentiella I-studenter. Du ges stort utrymme att utforma evenemanget som du vill för att på bästa sätt marknadsföra I-sektionen. Dina huvuduppgifter är att leda ditt team genom arbetets gång och att ta övergripande ansvar för eventet, planeringsarbete och budgetering av I-resan. Som projektledare har du nytta av att vara organiserad, ansvarsfull och driven. Det krävs inga tidigare erfarenheter utan bara en vilja att göra ett så lyckat evenemang som möjligt!

Projektledare PR-gruppen (1 person) Som projektledare för PR-gruppen har du stora möjligheter att på ett kreativt sätt utforma Marknadsföringsutskotetts PR-verksamheten gentemot presumtiva studenter. Tillsammans med ditt team ansvarar du för I-sektionens representation på utbildningsmässor och I-sektionens sociala medier. Det finns även möjligheter att skapa ett helt nytt marknadsföringsevenemang! Som projektledare har du nytta av att vara kreativ, driven och strukturerad. Det är även en fördel om du är en person som trivs med att ta kontakt med nya människor.

NÄRINGSLIVSUTSKOTTET

Vice ordförande och ekonomiansvarig (1 person) Vice ordförande stöttar ordförande i det operativa och strategiska arbetet. Vidare kommer du att vara ekonomiansvarig och därmed ha ansvar för fakturering och budgetering av en stor del av sektionens intäkter. Posten ger möjlighet till stort ansvar och kontakt med näringsliv samt ett mångfacetterat uppdrag. Till den här posten söks en ansvarstagande och driven person som inte räds att komma med egna initiativ.

Webbansvarig (1 person) Webbansvarig ansvarar för Näringslivsutskottets närvaro digitalt. Detta inkluderar information och notiser på I-portalen, mailutskick till studenter, veckouppdateringar på TV:n i Boträdet och diverse andra projekt. För den här posten söks en strukturerad person som tycker att IT är roligt eller vill lära sig mer inom området.

Företagsansvarig (2 person) Företagsgruppen ansvarar för kontakten med sektionens samarbetspartners. Som en av tre företagsansvariga fungerar du därför som länken mellan I-sektionen och några av dessa företag. Detta inkluderar kontinuerlig kontakt med företagen, planering och genomförande av event, uppdatering av avtal samt utvärdering av samarbetet. Till posten söks en ansvarstagande person som tycker det verkar intressant och roligt att ha tät kontakt med näringslivet.

Ansvarig för externa kontakter (2 person) Som en av fyra ansvariga för externa kontakter jobbar du tillsammans med de andra för att bredda spektret av branscher som syns på sektionen, hitta nya samarbeten samt hjälpa alla företag som inte är samarbetspartners med marknadsföring mot sektionens studenter. Vidare jobbar ni som grupp även med andra projekt som Exjobbsportalen och FullTime-katalogen som kommer ut under hösten. Tycker du att det är spännande att ha tät kontakt med näringslivet och möjlighet att påverka vilka företag sektionen samarbetar med är detta posten för dig.

PUBIS

Ekonomiansvarig (1 person) Har du ett intresse för matlagning, vill vara med och anordna pubar för sektionens medlemmar och samtidigt hålla koll på föreningens ekonomi? Då är detta posten för dig! Utöver det gemensamma arbetet som innebär att bedriva pubar och anordna provlagningar med de andra medlemmarna ansvarar du med stöd från ordförande för de ekonomiska frågorna i föreningen. Detta kan innebära att lägga budget, upprätthålla budgetuppföljning och att sätta dig in i vissa ekonomiska frågor under året. Denna posten passar dig som har ett brinnande intresse för mat samt gillar att hålla ordning på siffror i Excel.

PR-ansvarig (1 person) Har du ett intresse för matlagning, vill vara med och anordna pubar för sektionens medlemmar, ha kontakt med utomstående föreningar och sköta föreningens marknadsföring? Då är detta posten för dig! Utöver det gemensamma arbetet som innebär att bedriva pubar och anordna provlagningar med de andra medlemmarna är du ansvarig för de externa kontakterna med föreningar och marknadsföring av utskottets event. Denna posten passar dig som har ett brinnande intresse för mat, är duktig på att formulera ”härliga content” och tycker det är kul att ha kontakt med andra människor.

Baransvarig (1 person) Har du ett intresse för matlagning, vill vara med och anordna pubar för sektionens medlemmar, välja drycker till baren samt ha extra koll på försäljning och logistik under pubarna? Då är detta posten för dig! Utöver det gemensamma arbetet som innebär att bedriva pubar och anordna provlagningar med de andra medlemmarna ansvarar du för att välja ut vilka drycker som ska serveras under puben samt ha ett extra ansvar för baren under pubarna. Denna posten passar dig som har ett brinnande intresse för både mat och dryck och som tycker det är kul med kund(student)kontakt.

Matansvarig (1 person) Har du ett intresse för matlagning, vill vara med och anordna pubar för sektionens medlemmar och samtidigt ha det huvudsakliga ansvaret för mängdbudgetering av mat inför pubarna? Då är detta posten för dig! Utöver det gemensamma arbetet som innebär att bedriva pubar och anordna provlagningar med de andra medlemmarna ansvarar du tillsammans med två andra för att mängdbudgetera inköpen inför varje pub. Denna post passar dig som har ett brinnande matintresse och samtidigt gillar struktur och ordning.

WEBGROUP

Utvecklare (3 personer) Webgroup söker taggade programmerare inför fortsatt utvecklingsarbete med nya i-portalen. Erfarenhet med Angular är fördelaktigt men viktigast är ett genuint intresse för webbutveckling!

Samarbetspartners

På i-portalen.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.

Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor? | Jag förstår